Що таке правильний контент для Digital-marketing, і яким він має бути ми намагалися з'ясувати разом з досвідченим маркетологом Алексом Романовічем на семінарі в рамках проекту Unlimit Ukraine.

Не кожний починаючий підприємець приділяє належної уваги контенту, який він використовує в якості реклами свого продукту. Але контент відіграє значну роль у формуванні ефективної стратегії маркетингу.

Дана стаття розкриє 6 золотих правил, як зробити рекламу свого продукту якісною та цікавою для потенційного споживача.

Правило № 1:

  • Визначте тематику вашого контенту
Перш ніж розпочати вашу рекламну компанію, подумайте над тематиками, які б обговорювала аудиторія, та на які ви би хотіли, щоб фокусувався ваш контент.

Якщо у вас немає ідей з цього приводу, то пропонуємо вам сконцентрувати свою увагу на інформації, що стосується безпосередньо вашого продукту. До речі, за статистикою така інформація складає 77% привернення уваги потенційної аудиторії.


Правило № 2:

  • Визначте, які види контенту ви будете застосовувати
Існує декілька видів контенту, які ви можете використовувати в своїй рекламній кампанії:

  • статті;
  • відео;
  • блоги;
  • слайди;
  • інфографіка.


Правило № 3:

  • Наповнюйте вашу кампанію візуальним контентом
Окрім звичного контенту застосовуйте також і візуальний: картинки, зображення, графіки і ін. Це допоможе вам збільшити трафік щонайменше як на 12%.


Правило № 4:

  • Визначте канали, де ви будете просувати свій контент
Окрім офіційного веб-сайту компанії існують також інші не менш ефективні канали для просування контенту, такі як електронне листування, соціальні мережі та ведення блогу.


Правило № 5:

  • Створюйте контент з максимальним залученням соціальних мереж
Переконайтеся, що веб-сайт вашої компанії пов'язаний з соціальними мережами через мобільні додатки, віджети та кнопки соціальних мереж для сайту.


Правило № 6:

  • Аналізуйте успіх контент-маркетингу
Для аналізу успішності вашого контент-маркетингу необхідно проводити кількісну оцінку аудиторії, яка споживає цей контент. Аналізуйте поширення контенту в соціальних мережах, а також згенерованих потенційних споживачів та обсяги продажів.

Застосовуючи вищенаведені правила у формуванні маркетингової кампанії, ви неодмінно досягнете великих успіхів у розвитку власної справи!

Made on
Tilda