В даній статті ми визначимо ТОП 10 основних правил успішних продажів. У цьому нам допоможе бізнес-тренер з багаторічним досвідом підприємницької діяльності, автор багатьох програм та консалтингових проектів Тетяна Шерман.

Отже, за що сьогодні клієнт готовий платити?

Висока якість товару/послуги. Всім відомий факт – ми живемо в епоху перенасиченості товарами та послугами. Ось чому інноваційне мислення стосовно питання – які ще потреби має задовольняти товар/послуга – має бути ключовим.

Високий рівень сервісу, ввічливість. Розуміння того, Кому ви продаєте, набагато важливіше того, Що ви продаєте.

Швидкість обслуговування. Ваша уважність та своєчасність – запорука ефективного обслуговування.

За що клієнт уже платить?

Бренд, торгівельна марка. Кожен ваш крок, кожне слово має зміцнювати фундамент Довіри, який ви будуєте.

Привабливе співвідношення ціна-якість. Ви самі, ваші родичі користуєтесь вашим товаромпослугами? Якщо так, тоді ви легко знайдете обґрунтування щодо ціни та якості.

Широкий асортимент товару. У вас обов'язково має бути вибір. В природі людини закладено бажання порівнювати. Тому краще, щоб цей вибір клієнт зробив у вас, а не пішов шукати варіанти де інде.

Які потреби задовольняють сучасні компанії?

Загальна цінність придбаної послуги/товару перевищила очікування. Рішення приймають Люди, а не організації. Важливо при здійсненні покупки не додумувати неіснуючих можливостей функції. А от продумати, який додатковий «бенефіт» отримає клієнт - це є запорукою додаткових позитивних вражень, про які обов'язково ваш клієнт розповість оточуючим.

Зручне місце розташування. Процес прийняття рішень надзвичайно складний. Клієнт проходить багато стадій від рішучості до сумнівів, ось чому важливим є ваша близькість з клієнтом, якої ви досягнете або розташуванням, або іншими шляхами.

Що нового компанія пропонує кожному сегменту користувача?

Бонусні програми, програми лояльності. Сьогодні клієнт звик до знижок, бонусів – тому без грамотної програми не обійтись.

Респектабельний зовнішній вигляд місця/точки покупки, офісу. Кожна людина запам'ятовує перш за все емоційні враження та візуальну картинку, ось чому важливо дбати про ці аспекти.

Персональний консультант. Наш мозок любить історії, сюжети він запам'ятовує в мільйон разів краще, ніж набір мало пов'язаних фактів. Саме тому ви маєте досконало володіти навиком розповідати цікаві історії про ваш товар.

Якщо ви будете пам'ятати та слідувати цим простим, але таким основоположним правилам, ріст масштабів продажів вашої продукції гарантований!


Made on
Tilda