Сенсорія- бізнес натхненний добром
Сенсорика, сенсорні відчуття, сенсорна адаптація до навколишнього світу – не кожен день ми чуємо такі поняття та навряд чи багато чого про них знаємо.

А ось засновниці компанії Сенсорія (Sensoria) Зулія та Юлія знають про сенсорний світ людини не з чуток.

Ми безмежно раді нашому знайомству з новим учасником проекту Unlimit Ukraine, соціально-орієнтованою компанією Сенсорія, справжнім другом для всіх маленьких жителів країни та надійним помічником їхнім батькам!

Коли дівчата прийшли до нас у гості на інтерв'ю (хоч вже і не вперше), на цей раз вони прихопили із собою візитівки, які нас дуже вразили, адже на звороті зображені малюнки хлопчика Девіда Барта – дитини-аутиста.

Така візитна картка одразу наштовхує на розуміння того, що ця компанія у своєму виробництві несе соціально-важливу місію – підтримувати дітей з особливим потребами!

Передісторія створення

Сенсорія – доволі молода компанія, яка спеціалізується на виробництві виробів для сенсорної адаптації дітей у цьому яскравому світі.

На ринку країни Сенсорія працює лише 5 місяців. У компанії якісно налагоджений менеджмент та процес виробництва, над яким працюють інженери, технологи, конструктор і швачки.

Власне виробництво почалося з першої партії замовлень на 10 обтяжуючих ковдр від благодійного фонду. Зараз в лінійці виробів представлено вже понад 15 позицій, кожна з яких має свої під-позиції – і це тільки початок. Компанія вже виготовляє більш складні важільні вироби, як, наприклад, дерев'яні гойдалки.

Сенсорна інтеграція – це зовсім новий прорив на ринку країни.

Компанія Сенсорія пропонує своєму клієнту іграшки, ковдри та інші вироби, обтяжені за рахунок первинної харчової гранули, а також конопляного екологічного насіння, що свідчить про екологічність продукції.

Концепція створення виробів ґрунтується на 6 відчуттях людини –зору, слуху, нюху, смаку, дотику та відчуття положення тіла у просторі. Звідси власне і назва компанії – «Сенсорія».

Вироби компанії рекомендуються всім без виключення, але особливо діткам з особливими потребами.

В основу створення виробів покладено принципи сенсорної інтеграції Джин Айрес і практика Улли Кіслінг, а також унікальну методику Марії Монтессорі, італійського лікаря і педагога, яка полягає у вільному розвитку дітей.

Кожна дитина – це головний помічник в розумінні того, які з її сенсорних систем потребують "підживлення". Виходячи саме з потреб дитини і досвіду фахівців, формується асортимент продукції компанії.

Усвідомлення важливості сенсорної інтеграції тільки починає входити в ужиток серед українців, і як раз компанія Сенсорія стане в нагоді для молодих батьків у цьому питанні.

Якщо дитині довго не вдається заговорити, або почати ходити, треба повернутися до витоків формування цих чуттів і пропрацювати, "підживити" спочатку саме базові сенсорні системи малюка.


Сенсорні чуття є первинними, а над ними вже надбудовується знання та подальші вміння дитини.

Продукція Сенсорії рекомендується діткам від 2х років. Подальших вікових обмежень немає.

Почесна клієнтка компанії – Світлана Ройз – відомий дитячий психолог, в своїй практиці застосовує інтеграційне Яйце-райце для переживання досвіду переродження людини.

Де можна зустріти вироби Сенсорії

Наразі компанія Сенсорія радо приймає ваші замовлення через офіційну Facebook-сторінку, оскільки сайт компанії поки знаходиться на стадії розробки.

Також вироби Сенсорії ви можете зустріти та власноруч протестувати на столичних маркетах та ярмарках країни.

Плани на майбутнє

Найближчі плани Сенсорії полягають в глобальній популяризації поняття сенсорної адаптації шляхом розповсюдження сенсорних кімнат в корекційних центрах, обладнанні дитсадочків, ігролендів. Таких виробів дійсно не вистачає сучасному поколінню малюків, адже існуючі гаджети, які поглинули весь навколишній світ, не лише не приносять користі процесу розвитку дитини, а й шкодять йому.

Сенсорія несе просвітницьку місію, яка особливо важлива саме тут, в нашій країні.

Незважаючи на доволі молодий вік компанії, їй уже вдалося заявити про себе не тільки на теренах рідної країни, але й за її кордонами.

Наприклад, про Сенсорію вже дізналася одна з європейських столиць світу Лондон. Перші зразки продукції помандрували до National Autistic Society. Окрім того, вироби Сенсорії користуються особливим попитом в Канаді, Казахстані та Греції.


Відгуки клієнтів

Найкращими показниками для компанії є щирі та сповнені радості емоції дітей, коли вони гойдаються в Підвісі-гнізді або бавляться з Пазл-болами. Також приємно чути від батьків схвальне «Як добре, що ви з'явилися!» та допомагати їм в розвитку своїх дітей.

Продукція Сенсорії – це дійсно те нове та корисне, що так не вистачало національному ринку.

Глобальна мета компанії – зробити доступним сенсорний інструментарій внутрішньому споживачеві, який би не поступався за якістю та ціною своєму закордонному аналогу.

Для самих засновниць Сенсорія – це сенс життя; можливість, підказана долею, робити щось дійсно корисне!

Порада початківцям

У такий нелегкий для країни час та з огляду на складну економічну ситуацію, яка могла би відштовхнути нові проекти – вона, навпаки, спровокувала генерацію нових ідей на створення цікавих, креативних та таких потрібних суспільству речей.

Потрібно не зупинятися, рухатися, прислухаючись до своїх внутрішніх підказок, бути щирим із самим собою, діяти, мріяти, обертати голову на 360 градусів, щоб вхопитись за ту саму вірну ідею, а впіймавши її вже не втрачати!

Головне, тримати руку на пульсі, побільше спілкуватися з людьми задля максимальної користі суспільству.

Позбувайтеся страхів, будьте відкритими, радійте, любіть – і у вас обов'язково все вийде і здійсняться ваші найсміливіші ідеї!


Made on
Tilda