Digital marketing для SME
01 грудня 2015
Усі ми неодноразово чули термін «digital маркетинг», однак що ж він означає насправді?
Digital marketing для SME
01 грудня 2015
Усі ми неодноразово чули термін «digital маркетинг», однак що ж він означає насправді?
Насправді цифровий (digital) маркетинг – це дійсно термін, який використовується для опису цільового, вимірювального та інтерактивного маркетингу продуктів чи сервісів, який використовує цифрові технології, щоб виявити та конвертувати потенційного споживача у клієнта. Головною метою цифрового маркетингу є раціональне використання сучасних цифрових технологій для побудови лояльності споживачів.

Ця мета досягається шляхом використання цілої низки спеціальних каналів комунікацій, що включають email-розсилки, мобільні пристрої, інтерактивні ігри, соціальні мережі та блоги. Усі перераховані ресурси дозволяють маркетологам мати вигоду від так званого вхідного маркетингу, відомого також, як клієнт-орієнтований маркетинг, що полягає у залученні споживачів, а не у відволіканні їхньої уваги за рахунок традиційних форм маркетингу.

Головною ціллю вхідного маркетингу є створення міцних та більш змістовних взаємин між споживачем та брендом. Наприклад, замість телевізійної реклами, яка забезпечує лише односторонню комунікацію, маркетологи останнім часом все частіше надають перевагу використанню соціальних мереж, які, у свою чергу, дозволяють мати персоніфіковані діалоги та зв'язки з клієнтом. Таким чином, споживачі жваво долучаються до інтерактивного діалогу та самі впливають на нього. Маркетологи також мають змогу групувати клієнтів за поведінкою, а не за демографічними показниками, а клієнти натомість поступово стають активними адвокатами бренду. Як результат, все це призводить до побудови тривалої лояльності споживачів у відношенні того чи іншого бренду. ДДКЗ – акронім, який визначає стадії успішного цифрового маркетингу: досягти, діяти, конвертувати та залучати. Досягнення каналів цифрового маркетингу прогресують у стадії та мають бути вимірювальними для того, щоб відслідковувати прогрес, тренди та економічну вигоду.

Ефективна стратегія використання цифрових аналів комунікації та маркетингу починається з героїв та персоналій з аудиторії. Маркетологи часто-густо залучають споживачів до маркетингової стратегії. Потім ця стратегія інтегрується до цифрової платформи інструментаріїв для підвищення так званої онлайнової конкурентної спроможності бренду. Ключовий параметр стадії «досягти» включає фанів/фоловерів, відвідувачів сайту та вхідні посилання. Метою є підвищення обізнаності про продукт або бренд. Ключові тренди залучають локальний та мобільний пошуковий маркетинг, «Mobile-friendly SEO» та розповсюдження контенту з опцією ретаргетингу. Стадія «досягти» фокусується на створенні та просуванні онлайн-контенту для залучення клієнтів.

Тож де саме і яким чином має розповсюджуватися контент? І саме тут настає стадія «діяти». Не дивлячись на те, що медіа-опції для залучення нової аудиторії близькі до безмежних, бюджет та час є зазвичай обмеженими. Надихаючий та доречний контент здатний залучити споживачів та створити необхідну конверсію природнім шляхом, однак цілеспрямований проплачений медіа може дати бренду монетизовану увагу, яку вони шукають. Обидві опції варті того, щоб бути використаними. Як тільки контент потрапив до цифрового всесвіту, наступним кроком має бути ефективне вимірювання подальших дій клієнтів, які були викликані цим контентом. Деякі ключові параметри включають в себе: час перебування на сайті, кількість shares/коментарів/лайків, а також конверсію потенційних клієнтів.

Коли процес просування розпочато, а репутацію бренду вже побудовано, маркетологи фокусуються на наступній стадії, яка має назву «конверсія». Цю стадію використовують для капіталізації існуючих маркетингових здобутків шляхом залучення електронної комерції. На цій стадії увагу акцентують, в першу чергу, на продажах та прибутках.

Метою є забезпечення актуальності для покупців та стимулювання повторних покупок. Ключова метрика при цьому включає в себе: замовлення, прибуток та середню цінність замовлення. Новим важливим трендом у цьому питанні є необхідність постійного редизайну веб-сайтів. Раніше зовнішній вигляд сайтів не мав такого важливого значення як зараз, коли це напряму впливає на конкурентоздатність брендів.

Останнім, але не менш важливим є те, що маркетологи врешті-решт впроваджують стадію «залучення». Що саме є кінцевою метою? Звичайно ж, робити клієнтів щасливими та спонукати робити наступні покупки. Залучена цільова аудиторія – це ключ до SMM-маркетингу та повторення продажів/рекомендацій для покупок. Адвокати бренду забезпечать довіру та лояльність на довгострокову перспективу у майбутньому. Деякими основними трендами у залученні покупців є активне використання мобільного та email маркетингу, а також інструментів SMM.

Провідні тенденції у цифровому маркетингу показують, що соціальні медіа та цифрові технології стають все більш актуальними. Бренди розуміють, що необхідно продовжувати використання соціальних мереж та інтерактивних додатків для того, щоб залишатися успішними та конкурентоспроможними у своєму сегменті.



З лекції DigitalMarketing для малого бізнесу з Алексом Романовічем, фаундером таCEOSocail2B, ко-фаунддером та СЕО Viosk, що відбулась 23 жовтня в рамках проекту UnlimitUkraine.


Made on
Tilda