Як створити власний канал на YouTube 22.01.2016
22 січня 2016
На сьогоднішній день жоден молодий підприємець не уявляє свою діяльність без реклами та просування свого продукту в мережі Інтернет. Для цього існує безліч різних інструментів, серед яких дуже важливим є власний канал на YouTube.
Як створити власний канал на YouTube 22.01.2016
22 січня 2016
На сьогоднішній день жоден молодий підприємець не уявляє свою діяльність без реклами та просування свого продукту в мережі Інтернет. Для цього існує безліч різних інструментів, серед яких дуже важливим є власний канал на YouTube.
YouTube – це динамічна платформа, яка є ефективним інструментом маркетингу, PR та іміджу.

Разом з відомим відеоблогером Семеном Кременюком, співзасновником славнозвісних DD – komandda.com. та ряду проектів kaddr.com, keddr.com, veddro.com, а також спікером семінару: Контентна стратегія для YouTube, який відбувся 19 січня в офісі Європейської Бізнес Асоціації, ми спробуємо довести, що YouTube – це не так важко, як може здатися на перший погляд.

Для того, щоб створити свій власний канал вам необхідно лише створити Google аккаунт та зареєструватися на YouTube.

Перед тим, як створювати YouTube-канал, вам необхідно продумати, перш за все, над його оформленням (обкладинка каналу, preview-картинки для кожного відео, теги, опис), та яким чином ви його будете просувати. На ці два питання ми і спробуємо відповісти.

Оформлення каналу

Важливо! Google надає можливість вивчити основи взаємодії з YouTube за допомогою YouTube Creator Academy. Дуже радимо відвідати даний ресурс, який дасть відповідь на велику кількість запитань, які можуть виникнути у відеоблогера-початківця.

Ми закцентуємо увагу на основних моментах.

  1. Команда
Якщо ви вирішили пірнути в бурхливі та загадкові води YouTube, вам необхідно визначитися з особою, яка буде відповідати за функціонування та наповнення каналу.Варіант, коли сьогодні з каналом працюєте ви, завтра – ваш колега, а через тиждень хтось інший, не дасть ефективного результату. Найкращий варіант, якщо є дві людини, які на постійній основі займаються контентом: одна відповідальна за креативну складову, інша – за зйомку та монтаж відео. Також потрібне обличчя каналу – особа, яка буде представляти ваш продукт, вашу компанію на постійній основі.

  1. Основи оформлення
Театр починається з гардеробу. А YouTube-канал – з обкладинки.

Перше, що побачить гість вашого «влогу», коли заходить до вас – обкладинка каналу. Вже з першого погляду на цей елемент сторінки має стати зрозуміло хто ви є та про що будете говорити. Не полініться витратити трохи часу та зробити приємний та зрозумілий «кавер» для головної сторінки каналу (хоч у Photoshop, хоч у Paint).

Інша дуже важлива річ у візуальному оформленні – «ескізи» для ваших відео. Що таке «ескіз»? Це те, як буде виглядати посилання на ваше відео на YouTube. «Ескіз» допоможе вашому відео привертати увагу серед величезної кількості контенту на YouTube. При першому погляді на «ескіз» мають бути помітні: головний елемент відео (людина/предмет), назва відеоролику, щоб ваш глядач міг одразу ж зрозуміти, що саме він зможе побачити у вашому відео. Це, наприклад, може бути кадр з відео та назва теми ролику великими літерами.

Застосування «ескізів» до кожного відео допоможе вам збільшити кількість переглядів та виділити свій контент поміж інших.

Ще один важливий елемент оформлення – назва відео.

Щоб назвати відео правильно та влучно, необхідно уявити собі вашу аудиторію, яка потенційно дивитиметься це відео, яка вона, її вік, уподобання, яким чином вона шукатиме це відео в Інтернеті. Уявили? Ну а тепер пишемо лаконічну назву, мовою, яка буде максимально зрозумілою цільовій аудиторії вашого відео. Пам'ятайте головне – пишіть назви (та і всі інші тексти на YouTube) максимально «живою» мовою. Коли ви хочете подивитися відео з котиками, ви ж не пишете «Félis silvéstris cátus», а вбиваєте в рядок пошуку «кумедні котики» J

Окрім обкладинки та назви, відео має супроводжуватися коротким, але містким описом, а також тегами, за якими відбувається ранжування відео на YouTube. Щоб дізнатися, які теги вам будуть корисні, ви можете користуватися Google Trends, які наглядно демонструють тенденції пошуку в Інтернеті. Якщо з описом все більш-менш зрозуміло, то з тегами все цікавіше. Цей елемент залишається невидимим для користувач і покликаний допомогти YouTube радити користувачам той чи інший контент згідно до інтересів та запитів. Додавайте популярні і правильні теги, але слідкуйте за тим, щоб вони дійсно відповідали змісту вашого відео. Наприклад, не можна поставити теги «огляд нової колекції «Барбі» для інтерв'ю з керівником вашої компанії. По-перше, можуть бути проблеми з самим YouTube у майбутньому. По-друге, ви просто введете в оману глядачів та зможете схопити кілька «дислайків» та негативних коментарів.

Щоб ваш канал поповнювався новими глядачами, одним із засобів просування є створення анотацій (напр., «підпишись на наш канал») та підказок, які допоможуть спрямовувати аудиторію на ваш контент та утримувати її. Всі ці опції доступні у панелі управління кожного вашого відео.

Звісно, якщо при створенні контенту ви орієнтуєтеся не тільки на україно- та російсько-мовну аудиторію, але й на іноземну, до свого відео вам необхідно додати переклад у вигляді субтитрів.

Правильне оформлення каналу – це вже 50% успіху!

  1. «Сітка» контенту
Важливою складовою створення YouTube-каналу є стратегічно розроблений план виходу контенту, так звана «сітка» матеріалів. Кількість виходів матеріалів, періодичність, залежить від вашого контенту. Найбільш універсальний сценарій – 2 відео на тиждень, у фіксовані дні та години.

Ваш головний помічник - YouTube Analytics. Цей дійсно фантастичний інструмент допомагає провести аналіз статистики переглядів контенту, на основі якого вже можна розробляти тайм-фрейми виходу відео в ефір, робити висновки, що цікаво вашій аудиторії, як довго вас готові дивитись, вносити корективи у загальну контент-стратегію.


  1. Просування
Після того, як ви вже створили канал, маєте стратегію його розвитку, розробили «сітку» матеріалів, необхідно переходити до активного просування каналу, так званого YouTube marketing.

Це можна робити декількома шляхами. Перший і найбільш розповсюджений – просування за допомогою соціальних мереж, в яких представлені ваші товари та послуги. Розміщувати YouTube-ролики в стрічці новин достатньо зручно, і відео можна з легкістю дивитися.

Іншим способом просування може стати колаборація – це так звана взаємодія брендів та блогерів, коли ви шукаєте схожі канали, іншу аудиторію, яку міг би потенційно зацікавити ваш контент, і посилаєтеся один на одного таким чином, що і ваша існуюча, і потенційна аудиторія зростає у кількості.

Також ви можете користуватися платними активностями – платна колаборація та так званий «посів» відео, коли YouTube транслює ваше відео в рекламах.

Підсумуємо!

Щоб створити цікавий та успішний YouTube-канал вам необхідно:

  • продукувати мінімум два відео на тиждень;
  • слідувати всім «заповідям» оформлення каналу та відео;
  • визначити рубрики, які будуть розповідати про ваш продукт;
  • встановити час виходу матеріалу;
  • підтримувати якість контенту – "Content is the king!"

І, насамкінець, пам'ятайте: в природі не існує єдиної формули створення популярного контенту для YouTube. Успіх вашого бізнесу перш за все залежить від креативності, якості продукту, правильного і продуманого підходу до його рекламування та бажання постійно розвиватися і вдосконалюватися!

Made on
Tilda