Навіщо вашому бізнесу потрібен Instagram і як з ним ладнати 16.08.2016
16 серпня 2016

В даній статті ми розкриємо головні правила роботи в Instagram, а також основні секрети, за допомогою яких ви з легкістю зможете оперувати даним потужним інструментом з продажів.
Навіщо вашому бізнесу потрібен Instagram і як з ним ладнати 16.08.2016
16 серпня 2016

В даній статті ми розкриємо головні правила роботи в Instagram, а також основні секрети, за допомогою яких ви з легкістю зможете оперувати даним потужним інструментом з продажів.
Отже, перед тим, як створити свій аккаунт в Instagram, поставте мету, для чого саме він вам потрібен. Якщо для онлайн та офлайн продажів – вам необхідно створити інстаграм-вітрину, в якій викладаються тільки товари та вказується їхня вартість. Для продажів, іміджевої присутності та керування репутацію вам необхідний іміджевий аккаунт з товаром та контентом, що його характеризує. Особистий бренд стане в нагоді тоді, коли ви просуваєте свій продукт через певну особистість. Такий аккаунт доцільний при В2В продажах. За додатковим трафіком відправляйтеся через трафік-аккаунт, основним завданням якого є конвертування підписника в клієнта.

Як створити свій бізнес-аккаунт в Instagram

Бізнес-аккаунт – це не окремий аккаунт, а можливість перевести особистий, іміджевий аккаунти та інстаграм-вітрину в бізнес-аккаунт. Для цього вам необхідно перевести свій сматрфон в іншу зону, в якій Instagram вже активував функцію бізнес-аккаунта, а саме такі країни, як: Америка, Японія, Нова Зеландія. Переводимо смартфон в режим VPN.

VPN - це клієнт-сервіс, який змінює існуюче місцезнаходження смартфону на іншу обрану геолокацію.

Для того, щоб встановити режим VPN необхідно скачати такі додатки:

  • Opera VPN – для IPhone;
  • Cloud VPN – для Android.
Після встановлення відповідного додатка міняємо зону України на потрібну країну, але при цьому така зміна не впливає на умови дії мобільного оператора.


Як продавати товари та послуги через Instagram

Профіль

Важливо в графі «сайт» вказати посилання на сайт магазину або на іншу соціальну мережу.

Текст під фото

Фото має обов'язково містити опис. Це може бути опис історії створення товару, матеріал, з якого він виготовлений, корисність товару та ін. Також, при необхідності, можна вказати обґрунтування ціни товару. Ціну краще вказувати, якщо вона невисока. Якщо товар відноситься до luxury-сегменту – то в такому випадку краще переводити питання ціни безпосередньо в особисті повідомлення.

Обов'язково також вказати всі контакти для замовлення товару, а також номер Viber та WhatsApp.

Хештеги

На безкоштовному сервісі websta.me ви знайдете необхідний перелік хештегів для своєї цільової аудиторії.

Вони розподіляються на високо-, середньо- та низько частотні, а також особисті хештеги.

30 хештегів – максимально допустима кількість під одним постом за раз. Краще вказувати 20 хештегів в описі та 10 в коментарі. Максимальна кількість хештегів – 90. Краще розподіляти їх за часом: одразу високочастотні ставити на 3 хвилини (30 шт.), потім - середньочастотні – на 2 години (30 шт.) і в кінці - низькочастотні (30 шт.) – на весь період часу.

Доцільно писати хештеги тією мовою, якою розмовляє ваша цільова аудиторія. Крім того, враховуйте, що може шукати ваша цільова аудиторія і які пошукові запити використовувати. Саме їх і використовуйте в якості хештегів.

Обов'язково вказуйте місто (або навіть район), в якому знаходитися ви та ваш магазин. Якщо ви відправляєте товар в інші міста, то можна їх вказати в якості хештегів.

Поради від спікера Олени Ткачук, засновниці CitrineDMA(Україна) по роботі в Instagram

  • Instagram – це щоденна кропітка праця. Потрібно думати як Інстаграмер, постійно шукаючи варіанти креативу та оригінальний ідей для контенту.
  • Більший акцент на відеоконтент. Він забезпечує кращий Engagement Rate.

Корисні посилання


Websta.me – офіційний безкоштовний сервіс в Instagram для аналізу та отримання статистики аккаунту.

Livedune.ru
– рейтинг блогерів та лідерів думок.

Curalate.com – сайт-посередник між Instagram і головним сайтом.

Стаття створена на основі матеріалу майстер-класу проекту Unlimit Ukraine: Instagram. Практика застосування для бізнесу.

Проект Unlimit Ukraine направлений на підтримку мікро- та малого бізнесу України та покликаний дати поштовх українському бізнесу до зростання, розвитку та виході на якісно новий рівень.

Проект ініційовано Європейською Бізнес Асоціацією та компанією Philip Morris Ukraine та реалізується при підтримці Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.

Цей проект є некомерційним та безкоштовним для участі. Зареєструватися.


Made on
Tilda