Вихід на міжнародний ринок. Поради від Pack&Go 11.10.2016
11 жовтня 2016

12 жовтня в рамках серії заходів проекту Unlimit Ukraine: «Oops-кейси або не тільки історії успіху» ми познайомилися із Яною Буровою, засновницею української компанії Pack&Go, яка спеціалізується на виробництві стильних ланч-бегів.
Вихід на міжнародний ринок. Поради від Pack&Go 11.10.2016
11 жовтня 2016

12 жовтня в рамках серії заходів проекту Unlimit Ukraine: «Oops-кейси або не тільки історії успіху» ми познайомилися із Яною Буровою, засновницею української компанії Pack&Go, яка спеціалізується на виробництві стильних ланч-бегів.
Не дивлячись на те, що ця компанія доволі молода і працює на ринку з 2014 року, проте доволі динамічно розвивається не тільки на теренах нашої держави, але й за кордоном.

Яна розповіла про досвід її компанії у виході на закордонні ринки, які oops-кейси траплялися на її шляху, яким чином їх долати, і до яких висновків прийшли.

Доречі компанія Pack&Go на сьогоднішній день має свої представництва в трьох країнах світу: Естонії, Сербії та Росії. Pack&Go має достатній досвід, щоб поділитися ним із тими компаніями, які тільки планують підкорювати іноземні країни.

Перше, що необхідно зробити, якщо ви задумалися розширяти географічні кордони діяльності своєї компанії, так це вирішити, ринок якої країни є цільовим саме для вашого продукту/послуги, щоб він вдало міг конкурувати із закордонними аналогами.

Проаналізувавши податкові та юридичні аспекти сприятливості бізнес-клімату інших країн, компанія Pack&Go вийшла в кардинально інші країни, аніж в ті, які планувались на початку.

Оскільки послуги компаній-посередників, які допомагають освоювати іноземний ринок, є доволі дорогими, компанія Pack&Go вирішила відмовитися від їхніх послуг та зробити все самостійно. Це призвело до затримки виходу на 12 місяців. Отже, якщо ви не бажаєте гаяти стільки часу задарма та маєте вільний бюджет – в такому випадку скористатися послугами посередників буде доцільно.

Також, компанія Pack&Go має успішний досвід співпраці з компанією-партнером в питаннях реалізації продукції в інтернет-магазинах типу Etsy та Amazon. Яна дуже радить саме в цьому питанні скористатися послугами фахівців в цій області, що вивільнить вам час для зосередження на виробництві та розвитку саме вашого продукту.

Не слід також забувати і про ведення всієї комунікації на локальній мові тієї країни, в якій представлена ваша компанія. Тобто слід завчасно подумати про залучення послуг перекладачів, які є носіями локальної мови країни.

І головне! При створення іноземного представництва обов'язково юридично оформлюйте всі партнерські відносини з контрагентами:

  • підписуйте договір/контракт;
  • детально фіксуйте всі ваші домовленості;
  • контролюйте фінансові та логістичні аспекти, а також права на торгову марку.
Дотримуючись порад від команди Pack&Go, процес виходу на закордонні ринки стане для вас більш легким та свідомим.

А ми і надалі продовжуємо Вас знайомити з нашими учасниками проекту, компаніями, яким вже вдалося досягти певних успіхів, долаючи при цьому певні труднощі та бар'єри.

Слідкуйте за нашими анонсами на сайті проекту.


Made on
Tilda