Час пакувати валізи: літня колекція «Жага подорожей» від GRASS

Дата публікації: 13.06.2017


 

Український мас-маркет бренд GRASS презентував свою літню колекцію «Жага подорожей». Ця колекція стала найбільшою за всю історію існування бренду. Насичена духом літа, колекція складається з найочікуванішого у цьому сезоні  - повітряних сарафанів, легких суконь, моделей з відкритими плечами, воланами та у яскравій палітрі. Творці колекції розробили свій авторський принт - червоні маки на білому, які прикрасили собою декілька флагманських моделей колекції.

 

Колекція в дусі відпочинку, подорожей і в цілому справжнього літа. У ній можна знайти як регулярні речі, що вже давно подобаються клієнткам бренду, - сукні-сорочки або сукні А-силуету, так і модні новинки – сукні з відкритими плечима, моделі з контрастними елементами, смугасті палаццо та комбінезон. Така комбінація базового і модного одягу повністю відображає прагнення бренду створювати сучасний та практичний одяг для життя у великому місті.

 

Рекламна кампанія колекції «Жага подорожей» переносить нас у спекотну пустелю. Кампейн розповідає історію про непереборне бажання відкривати для себе нові грані цього прекрасного життя і прагнення бачити світ у всій його красі.

 

«Напевне, багатьом знайоме відчуття, коли після холоду, затяжної весни та нестійкої погоди, влітку найбільше за все хочеться подорожувати. З цим бажанням боротися ні в якому разі не можна, краще відразу починати пакувати валізи. А якщо ж не задовольнити це бажання, то життя починає втрачати свої фарби і, здається, що вже нічого не приносить задоволення. Відчуваєш себе, як в пустелі! Про це і наша колекція»  - розповідає арт-директор і засновник бренду GRASS Тарас Волков.

 

«Вибір теми жаги до подорожей як головної ідеї рекламної кампанії не випадковий. Нещодавно уся країна святкувала підписання угоди про безвізовий режим України з Європейським Союзом, котрого ми чекали довгі роки. Часом здавалося, що це не відбудеться ніколи, але ми не переставали сподіватися. Саме це прагнення подорожувати, побачити світ на власні очі та бажання жити у єдиному світі без кордонів, котрі відкрили кордони тепер уже з Європою,  - дуже важлива відмінна риса українців. Саме ця риса і стала нашим натхненням при створенні колекції і рекламної кампанії до неї.»

 

 

Розповісти друзям