Фарби мегаполісу і права жінок: Нова колекція Grass

Дата публікації: 20.02.2017


Український мас-маркет бренд GRASS представив весняну колекцію "London is calling". Місцем зйомки рекламної кампанії до колекції став спонтанний і просякнутий духом волелюбності Лондон. Цей вибір був зроблений не випадково, адже на створення колекції дизайнерів надихнули вільні, горді і красиві дівчата, сучасні мешканки мегаполісів. Вони сміливо приймають життєві виклики, відстоюють свої переконання і борються за свої права. Все це продемонструвала хвиля «жіночих маршів», що нещодавно прокотилася всім світом.

Своїм одягом GRASS прагне створити образ сучасної дівчини, модної і успішної, красивої і сильної, - справжньої мешканки мегаполісу. Колекція London is calling - кращий тому приклад, адже в ній можна знайти всі предмети гардероба, без яких не обходиться жодна дівчина: верхній одяг, сукні, блузи, брюки та спідниці, які транслюють світові модні тенденції.

Цієї весни особливу увагу бренд приділяє верхньому одягу. Флагманами колекції стали вогненно-червоне пальто прямого силуету, світлий плащ-тренчкот і коротка жіночна куртка. Рюші, головний тренд сезону, дизайнери обіграли у двох новинках - сукні і блузі. Модні фактури - металізоване ламе і замша - були використані для створення хітів колекції, сукні-комбінації і спідниці на кнопках. Не обійшлося і без традиційних для бренду квіткового принта і деніма, без яких весна неможлива.

«Нас надихнув «Жіночий марш» або, краще сказати, «марші», які пройшли в січні у багатьох великих містах світу. Це - мільйони дівчат і жінок, які потужнішим багатоголоссям прозвучали на весь світ і заявили про свою готовність відстоювати самих себе. Це - глобальне явище, як ніщо інше за довгі роки, що продемонструвало красу жінок і їх прагнення бути сильними. Такі всесвітньо відомі красуні, як Скарлетт Йоханссон, Наталі Портман, Мадонна і Шарліз Терон об'єдналися, щоб, як проліски пробивають сніг навесні, пробити цю «вічну мерзлоту» суспільства по відношенню до себе.» - ділиться співзасновник і арт-директор бренду GRASS Тарас Волков.

«Нам шкода, що хвиля цих маршів не докотилася до українських міст, і це упущення ми вирішили трохи компенсувати нашою колекцією і рекламною кампанією до неї. Гасла маршів "Women's rights are human rights" і "Fight like a girl" були надруковані на наших футболках і задіяні в зйомках рекламної кампанії, щоб підкреслити нашу ідею. Вона дуже близька українським дівчатам і жінкам, які щодня, долаючи мільйони складнощів, залишаються прекрасними і сильними особистостями. І ми, як український бренд жіночого одягу, зобов'язані про це говорити, в тому числі, нашою творчістю - нашими колекціями. Краса і свобода не просто можуть співіснувати разом, але збагачують і доповнюють одне одного. Це історія наших, українських жінок.»

 

Фото: Наталя Сафронова (Лондон)

Модель: Кароліна Р (Лондон)

Розповісти друзям