7.09. UU воркшоп: SMM (Instagram). Вчимося ставати гуру Інстаграму. PART 2

Дата публікації: 08.09.2017


 

Ми думаємо, що наші колеги із EBA Management Development Center з нами погодяться, якщо ми скажемо, що із початком вересня заявок на відвідування освітніх заходів стало надходити дуже багато.

Ми передчуваємо початок буму на навчання у найближчий час. Власне, колеги підказують, так в EBA кожного року, і ми до своєрідного challenge готові.

 

Чисельною та плідною була чергова зустріч учасників проекту та працівників компаній-членів Асоціації із метром в галузі SMM Оленою Ткачук вчора 7 вересня. Це була друга частина воркшопу SMM (Instagram).  

 

Цього разу Олена запропонувала найбільш практичний та показовий варіант демонстрації особливостей роботи з Insta, на екран було виведено інстаграм-сторінку Олени і всі маніпуляції з екаунтом гості могли побачити наочно.

 

Непрості аспекти роботи з соціальною мережею Instagram стали більш зрозумілими. Говорили про: 

- Лідерів думок. Особливості роботи з ними, доцільність;
- Рекламу в соцмережі;
- Stories в Інстаграм;
- Сервіси аналітики, розкрутки, постинга;
- Контент бізнес-сторінки;
- В чьому загроза передплатників?

Etc.

Ми дуже дякуємо Lena Tkachuk за співпрацю. Хочемо зауважити, що Олена відпрацювала на 100%, навіть попри погане самопочуття.


 

 

Розповісти друзям