Чому SMM не працює: воркшоп з Оленою Ткачук 6 квітня

Дата публікації: 07.04.2017


 

6 квітня в рамках проекту Unlimit Ukraine засновниця Citrine DMA Ukraine Олена Ткачук поділилася з учасниками проекту секретами ефективного маркетингу в соцмережах.

Гостей на заході будо багато, як і інтерактиву протягом зустрічі – гості ставили Олені багато запитань. Тому ми зробили висновок, що тема дуже гостра та актуальна.

На зустрічі слухачі почули про відмінності в функціоналі для бізнесу головних соцмереж країни, таких як: "Facebook", "Вконтакте", "Twitter", "Instagram", "Linkedin" та "Odnoklassniki".

Говорили про те, яка аудиторія у кожної з соцмереж.

Наприклад, в "Facebook".

  • Користувачі тут найактивніші, вони легко створюють контент та набагато активніше ним діляться в порівнянні з «Вконтакте».
  • Також, крім отримання і обміну новинами, користувачі використовують цю мережу для встановлення професійних контактів.
  • В фейсбуці гнучкі настройки рекламних кампаній.

Щодо «Вконтакте».

  • Це найбільш велика за охопленням соціальна мережа в Україні.
  • Користувачі частіше використовують мережу для спілкування в чатах.

А ось у «Однокласників», наприклад, найбільш «зріла» публіка: великий відсоток аудиторії старше 30 років.

Що здивувало, найбільш зручний та функціональний інструментарій для бізнесу як раз в "Однокласниках". А ми, якщо бути відвертими, вважали, що ця соцмережа для бабусь та дідусів.

А тепер про “Instagram”.

Ще зовсім нещодавно ця соцмережа асоціювалася в нас з селфі гарних дівчат та іх манікюрами, а тепер це крутий бізнес майданчик.

  • Так ось, за наявними даними, увага українців до мережі активно зростає (+ 25% приросту в 2015-2016г.).
  • Візуалізація для користувачів більш важлива, ніж текст.

 

Гості почули багато порад та лайфхаків щодо побудування SMM стратегії, зрозуміли, як обирати, з якими соціальними мережами працювати, як ефективно використовувати інструментарій соціальних мереж, як планувати та досягати показників SMM - результативності, і прийшли спільної думки, що одного воркшопа недостатньо, і ми чекатимемо на Олену незабаром знову в стінах Ассоціації.

 

Дякуємо Олені за дуже інформативний воркшоп та учасникам за те, що долучилися до нас.

Розповісти друзям