Якісний SММ (Facebook) з Оленою Ткачук

Дата публікації: 26.05.2017


 

Чисельною та дуже жвавою 23 травня вийшла зустріч з Оленою Ткачук – засновницею Citrine DMA Ukraine.

 

Гості як завжди ставили спікеру багато запитань, і після закінчення заходу стояли в імпровізованій черзі за можливістю поспілкуватися з Оленою.

 

Темою заходу був SMM соціальної мережі Facebook.

 

Гості заходу дізналися, що, як виявилося, у "Фейсбуці" найактивніша аудиторія: користувачі легко створюють контент і набагато активніше діляться ним в порівнянні, наприклад, з мережею "Вконтакте".

 

Крім отримання і обміну новинами, користувачі використовують цю мережу для встановлення професійних контактів.

 

Ще із цікавого:

 

  • Facebook намагається показувати автентичні та актуальні пости. Тобто якщо перед власником бізнес сторінки постає питання – робити репост чи створювати оригінальний пост, то вигідніше обирати другий варіант, таким чином його побачить більша кількість людей.

 

  • А ще, як виявилося, не всі користувачі бачать оновлення на сторінці, читачами якої вони є. За фактом, тільки 16% фанів будуть регулярно бачити оновлення.

 

Олена дала багато порад тим, хто веде бізнес-сторінки у соцмережах. Наприклад, отримавши від запрошеної «вподобати» сторінку людини «лайк», Олена пропонує писати їй особисте «дякую».

 

«Банально? Нещиро? А що б Ви відчули, якщо при підписці на нову сторінку її адміністратор написав Вам приватне повідомлення зі зверненням до Вас по імені, та словами подяки за те, що Ви стали частиною його спільноти? Ну, не відразу, це вже точно», - аргументує свій посил спікер.

 

  • Олена радить публікувати відеоконтент.

 

  • Сміливо використовувати онлайн-трансляції. Як виявилося, вони мають дуже хороше охоплення.

 

 

Ми як завжди дуже вдячні Олені за масив інформації, дуже якісне її подання, а всім гостям – за відвідування воркшопу.

 

На зустрічі Олена запропонувала зробити окремий воркшоп з реклами у соцмережах. А також попереду воркшоп з SMM (Instagram). 

 

 

Слідкуйте за анонсами на сайті проекту або "Фейсбук" сторінці.

 

 

Розповісти друзям